MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

BAŞKURT MOTOR VE KABLO SANAYİ A.Ş.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI


Başkurt’un temel amaç ve hedefi, koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlayarak müşterilerimiz ile güvene dayalı uzun
süreli ilişkiler kurmaktır.


Bu amaç doğrultusunda;


-Müşteri talep ve beklentileri hızlı, şeffaf ve objektif bir şekilde değerlendirir.


-Talepleri, şirket politikaları, yasal, organizasyonel, finansal ve operasyonel gereklilikler çerçevesinde değerlendirerek
müşteri odaklı çözümler sunar.


-Müşterilerimizin kişisel bilgilerinin güvenliği önemlidir; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında
başvuru amacı dışında paylaşılmaz ve kullanılmaz.


-Müşteri, çalışan ve diğer ilgili tarafların bildirimlerini, taleplerini ve beklentilerini tüm proseslerinde sürekli iyileştirme
için bir fırsat olarak değerlendirir.

 


Mehmet KILAVUZ
Genel Müdür